Dok se svijet priprema za ulazak u eru električnih automobila, vrijeme manuelnih mjenjača polako ističe.
Neki proizvođači planiraju okončati proizvodnju automobila s manuelnim mjenjačima prije nego pređu na potpuno električnu ponudu, a čini se da je i Folksvagen potpisao "smrtovnicu" za manuelni mjenjač, barem tako tvrdi njemački magazin "Auto Motor und Sport".
Nakon skupe afere Dizelgejt i uoči skupe električne budućnosti, FV želi smanjiti troškove više nego ikad ranije, a jedan od načina je pojednostavljivanje ponude pogona. Stoga se njemački gigant okreće automatskom DSG mjenjaču te odustaje od manuelnog, a taj postepeni proces počinje 2023. godine, prenosi Kliks.
Sljedeća generacija automobila će i dalje imati benzinske i dizelske motore, ali ne i treću papučicu. Novi kompaktni crossover Tiguan na tržište stiže 2023 godine, a vjeruje se da će biti ponuđen ekskluzivno s automatskim mjenjačem. Ista priča će biti i s obnovljenim Pasatom koji dolazi iste godine uz, dok bi u slučaju ovog modela kupci mogli dobiti samo karavan.
Pomenuti magazin navodi da će manuelni mjenjač iz Folksvagenove ponude nestati do 2030. godine. Ovakva politika će vjerovatno uticati na ostale brendove u okviru FV Grupe, odnosno na Škodu, SEAT i Audi.
S obzirom na najave da naredni Pasat dolazi samo s automatskim mjenjačem, to bi moglo važiti i za sljedeću generaciju Škodinog modela Superb jer dijele platformu i proizvodiće se zajedno u postrojenju u Bratislavi u Slovačkoj.
FV je potvrdio devetu generaciju Golfa, tako da se očekuje da nova Oktavia i Leon takođe izgube papučicu kvačila.